charlottecronquist

Feedback om Ingen skam i kroppen

Jag blev så glad över den här feedbacken: "Det är fint - men också sorgesamt - att få ta del av Charlotte Rudenstams sexuella historia....

Jag blev så glad över den här feedbacken:

"Det är fint - men också sorgesamt - att få ta del av Charlotte Rudenstams sexuella historia. Jag känner igen mig, blir berörd och rörd och jag tror att många andra kvinnor också känner igen sig i berättelsen. Charlottes bok är en viktig bok att läsa, både för kvinnor och män. Första delen berör djupt och i andra delen finns en mängd övningar som hjälp för att frigöra kvinnors sexuella kraft. Tack Charlotte för att du modigt och ärligt delar med dig av ditt liv och din klokhet!"
Ingrid Frideborgsdotter, journalist, författare, qigonglärare och sexsibilitycoach

Related

sexualitet Charlotte Rudenstam 2381504937831309216

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item