charlottecronquist

BTJ recenserar "Ingen skam i kroppen"

I inkorgen i morse låg ett mejl från BTJ som har recenserat Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft. Recensionen är skriven av Ulla...


I inkorgen i morse låg ett mejl från BTJ som har recenserat Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft. Recensionen är skriven av Ulla Britt Westelius och publiceras i BTJ-häfte 09123374 och av upphovsrättsliga skäl är jag förhindrad (trist nog) att återge recensionen i sin helhet.


"Detta är verkligen en bok i tiden! /.../
I del ett /.../ berättar författaren ärligt och rakt om sina egna erfarenheter av sex: debuten, tonårsupplevelser, skam och förnedring, kränkande gynekologbesök mm. /.../
Del två ger frispråkigt massor med tips om egenreflektioner och övningar, ensam eller med sin parnter, för ökad själv- och kroppskännedom. /.../

Det är säkert och utvecklande läsning, som kan hjälpa många kvinnor bort från passivitet, förnekande, blygsel, rutinsex mm till ett bättre liv med kunskaper och lyckligt bejakande av sin sexualitet."



Tack BTJ!

Related

recension 7159742080675649825

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Är du säker på det?

    När jag bad om lov att få publicera BTJ:s recension av min bok så fick jag det!

    SvaraRadera
  2. Aha, tack för tipset, då ska jag fråga dem också!

    SvaraRadera
  3. Är du säker på det?

    När jag bad om lov att få publicera BTJ:s recension av min bok så fick jag det!

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item