charlotterudenstam

Pressmeddelande om dubbla världspremiärer

Tja, det var ju tänkt att det skulle synas bättre. Jag sparade en acrobatfil till jpeg och det blev så här litet. Hur som helst är det ...






Tja, det var ju tänkt att det skulle synas bättre. Jag sparade en acrobatfil till jpeg och det blev så här litet. Hur som helst är det ohöljd reklam för två världsevenemang.
Alexander och jag tar examen som sexsibilitycoacher och vi har vernissage på Skyddsrummet, Söder Mälarstrand 25 onsdag 2 december på kvällen.
Det känns så härligt. Vi är 20 personer som har följts åt i ett och ett halvt år, tack vare broder Lorenzo Stiernquist. Under denna tid har Alexander fått en aldrig sinande ström modeller till vaginarts.com (som i dagarna bryter skepnad totalt, jag återkommer till det). Jag har kommit till skott att ge ut boken och tillsammans gör vi en utställning om lust. Det är så härligt!
Det är fortfarande möjligt att anmäla dig till vår dunderfest. Gå in på www.starspray.com så får du närmare anvisningar. Å måtte alla önska sig lust, köpa boken och beställa vaginakonst.








Related

vaginarts.com 5095609757413660196

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

100%-podden

Leta i den här bloggen

prenumerera

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

Google+ Följare

Facebookgillare

item