charlottecronquist

Gott nytt årtionde!

  Det känns bra att det är fullmåne just så här i skarven mellan två decennier. Nu är det bara några timmar kvar innan 00-talet går i ...




 Det känns bra att det är fullmåne just så här i skarven mellan två decennier.


Nu är det bara några timmar kvar innan 00-talet går i graven och vi kan börja andas in det nya friska 10-talet. Själv ska jag inte fira övergången på ett rituellt sätt, men jag känner flera Gudinnor som på håll kommer att hjälpa mig att rensa bort det gamla för att jag ska få plats med det nya!
10-talet blir vad du gör det till.  Under dagens meditation kände jag stort lugn inför 10-talet. För mig känns det som årtiondet då människor vågar vara sig själva i högre grad än i dag. Då alltfler lever i kärlek istället för i rädsla, då människor känner sig mer skamfria. Då de som lever sin sanning - ifrån sitt inre sanna väsen - blir mer uppskattade än hittills!
Och självklart har lust och livslust en viktig plats på 10-talet. Allt fler kommer att våga bejaka de sidorna av sig själv, vilket innebär att vi kommer att få mycket spännande att göra.


Till er alla önskar jag en underbara avslutning på 2009 och att du möter 2010 på ett öppet och välkomnande sätt.
Nyårskramar


Charlotte & Alexander

Related

nytt år 3918134417349260934

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item