charlottecronquist

Nu är vi på relationsmässan

Nu startar relationsmässan i Alvik. Det är lite pirrig stämning bland oss utställare. Jag sitter i Alexanders och min Lustutställning, med...



Nu startar relationsmässan i Alvik. Det är lite pirrig stämning bland oss utställare. Jag sitter i Alexanders och min Lustutställning, med många vackra vaginartsbilder. Folk närmar sig nyfiket och ser inte alltid direkt vad det är på bilderna. Somliga tror att det är målningar.


I montern bredvid mig står Fredrik Swahn och säljer egen musik, hustrun Lisas musik, under dagen kommer han att ha en föreställning i stora samlingssalen. När vi började snacka visade det sig att Fredrik Swahn bor i Stjärnsund, bara ett stenkast från Långshyttan där jag bodde stora delar av min uppväxt. Världen är liten. Naturligtvis visade det sig också att vi hade flera gemensamma bekanta.


När jag tittar längre bort i utställningshallen ser jag min kära vän Jessica Menzinsky som håller ställningarna i sexsibilitymontern.


Mitt emot Jessica befinner sig Tord och Heléne från Lovelab, som i dag ska prata om jobbrelationer och under helgen mer om kärleksrelationer.


– I dag har jag kavaj, säger Tord, men i morgon kommer vi att vara lite ledigare klädda.
Jag ser också Emelie Tingström, Facebookkompis, som driver Grindstolpen, som är en modern begravningstjänst.


Det är fler här och jag kommer att rapportera efter hand. Jag ska lyssna på så många föredrag jag hinner och blogga om det.
Ny slår portarna upp till Relationsmässan. Det är spännande!

Related

relationsmässa 7026229434617481717

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item