charlottecronquist

Sånt som gör mig glad.

Här är ett läsarbrev jag fick häromdagen. Det handlar så klart om "Ingen skam i kroppen" . När jag får såna här brev står det alld...

Här är ett läsarbrev jag fick häromdagen.
Det handlar så klart om "Ingen skam i kroppen".
När jag får såna här brev står det alldeles klart att jag sysslar med dert jag ska.
Puss på dig, världen!

Hej!!!
Jag vill bara tacka för dig!!! Vilken underbar bok!!
Träffade dig och köpte din bok... Och igår fick jag ingenting gjort för jag sträcktläse mig igenom hela boken i ett nafs... hehehe Fantastisk bok som jag redan rekomenderat alla att köpa och läsa! Ska läsa den igen och ta tid till att reflektera mera och göra övningarna (SUPERBRA med så mycket övningsförslag!) Att du så öppet och ärligt blottar hela dig själv och mycket av ditt inre ger en sån kraft i både igenkännandet av sig själv och en djupare förståelse men framför allt skapar det så mycket respekt och kärlek! Både till dig, mig och för resten av världen!!! Underbart!!!

Tack tack!
Varma kramar

Related

reaktioner 9006961872043071054

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item