charlottecronquist

Apropå könstillhörighet: Albert och Stella sjunger Barbie girl

Här omdagen skrev jag om könstillhörighet. I julas när mina sötnosar hade lite långtråkigt gjorde de den här videon. Det är också ett sätt...



Häromdagen skrev jag om könstillhörighet. I julas när mina sötnosar hade lite långtråkigt gjorde de den här videon. Det är också ett sätt att leka med manligt och kvinnligt.
Jag är naturligtvis fullständigt jävig i det här fallet, men jag tycker det är himla roligt att se Stella som kille och Albert som tjej.
Enjoy.

Related

Stella 6179270488628742121

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item