charlottecronquist

Bonusinlägg: Rörd till tårar.

Albert och jag för några år sedan (1990 för att vara exakt). Min käre son Albert bloggar om mig i dag på Albertbloggen . Inlägget heter...

Albert och jag för några år sedan (1990 för att vara exakt).


Min käre son Albert bloggar om mig i dag på Albertbloggen.
Inlägget heter Samtal med mamma.
Och jag känner mig hedrad, tacksam och älskad.
Tack Albert för det.
Och för alla er som blir nyfikna - läs Alberts inlägg.
Det handlar om hur jag coachar honom till att både våga känna sårbarhet, känna sig sårad och våga stanna i det som är bra. Och detta är bara skummet på ytan jag berättar om här. Typ.

Related

tacksamhet 3378054935209446433

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item