charlottecronquist

Glad idag. Och ett nytt erbjudande!

Det var härligt att ha släppfest på Loftet i går. Dit kom en blandning av kända, nya och personer jag inte träffat förut. Och jag tror jag ...


Det var härligt att ha släppfest på Loftet i går.
Dit kom en blandning av kända, nya och personer jag inte träffat förut.
Och jag tror jag fick en kram av allihopa.
Vilkens lyckans ost jag är!
(Bilder kommer senare).

Det är härligt att inta en scen, att stå i rampljuset, att tala om det jag brinner för. En wow-känsla. Att se hur alla lyssnar koncentrerat, skrattar till … är med mig.
Så glädje är det som spritter i min kropp i dag.

Glädje och stolthet faktiskt. Jag är stolt över den nya upplagan av ”Ingen skam i kroppen – frigör din sexuella kraft”, jag är stolt över att Alexander och jag går ut och möter världen också som sexsibilitycoacher, jag är stolt över att vi har så mycket att erbjuda.
Och det känns så bra att vara där, vara här, i ett flöde… för kärleken, på alla plan.
Vi introducerade också en ny tjänst i går.

Under maj månad erbjuder vi entimmessessioner som handlar om kärlekskommunikation. Under en timme går vi igenom ditt sätt att kommunicera krälek och ta emot kärlek. Vi tar reda på hur just du känner dig älskad och uppskattad, när du känner dig missförstådd och rent av kränkt. Och vi tittar på hur din eventuella partner kommunicerar… och ger tips om hur ni kan nå varandra, så att kärleken flödar… så att ni ser alla möjligheter istället för att bara se felen. I maj kostar den timmen endast 500 kr.

Både Alexander och jag erbjuder de sessionerna. Skicka ett mejl till info@lustochliv.se eller till någon av våra personliga adresser charlotte@lustochliv.se eller alexander@lustochliv.se och boka en tid.

Chansen är stor att du får en bättre relation!

Jag berättar mer om släppfesten lite senare… då kommer också bilder.
Namaste!

PS: Jag har fått så många fantastiska blommor. Tacksamhet!
För mig personligen var det stort att min dotter Maja var med. Tack Maja!

Related

släppfest 7479395736015564544

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item