charlottecronquist

Släppfest i kväll

Å ikväll är det äntligen dags att visa nya upplagan av Ingen skam i kroppen – frigör din sexuella kraft här i Malmö . Om knappt två veck...



Å ikväll är det äntligen dags att visa nya upplagan av Ingen skam i kroppen – frigör din sexuella kraft här i Malmö. Om knappt två veckor är det Stockholms tur.
Hjälp mig att välta världen… att göra den mer fylld av kärlek, njutning och självacceptans.
Och det finns fortfarande möjlighet att komma i kväll. Skicka i så fall ett sms till Alexander 070 616 72 42.

Jag ska inte berätta hela historien om boken här och nu. Du som kommer till Släppfesten i kväll får mer kött på benen och troligen kommer det mer på bloggen om det senare.
I dag är jag bara så glad över att solen skiner, att jag har sovit gott och att jag fått fler idéer till kvällens evenemang.

Det pågår alltså på Loftet, vid Lilla Torg i Malmö 17-19. Jag kommer att berätta om boken, Alexander kommer med några oemotståndliga erbjudanden och så blir det många tillfällen till att kramas!

Jag minns när vi tryckte upp de första exemplaren och hur jag smög ut dem till världen. Då hade jag fortfarande mer skam i kroppen än jag har i dag. Nu vill jag verkligen möta världen med mitt budskap – och världen behöver det. Vi behöver mindre skam i våra liv, vi behöver få tillgång till allt som vi är och en viktig väg till det är att erkänna och bejaka oss själva, vår lust, sexualitet och passion. Och det vill jag och Alexander vara med och bidra till.

Dessutom är jag precis utnämnd till ambassadör för kvinnors företag (så fort jag får mina logginuppgifter kommer jag att börja blogga på ambassadorer.sewww.ambassadorer.se, men det kan tydligen dröja några veckor).

Och jag önskar att du också kan vara ambassadör… för vår sak. För vem vill inte ha en mer kärleksfull värld? Och vi har alla en massa att bidra med.

Stor kram på dig!

PS: 15 maj har vi Släppfika i Stockholm. Du kan anmäla dig här.

Related

släppfest 6405139877777952102

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item