charlotterudenstam

Det där pirret i kroppen.

Nej, så mycket sol och bad blir det inte i sommar för mig. (Grekland 2007.) Nej, jag pratar faktiskt inte om sex.  Jag talar om det...

Nej, så mycket sol och bad blir det inte i sommar för mig. (Grekland 2007.)

Nej, jag pratar faktiskt inte om sex. 
Jag talar om det där pirret som kommer när det är mycket spännande på gång. 
Och just nu bara svirrar det av energi i kroppen. 
Och när du läser det här kan jag redan vara i Umeå…. på Stora Noliamässan.

Den här sommaren har jag knappt hunnit känna att det varit sommar. Jag har badat fyra gånger i havet, vilket är ett bottennapp för mig. Men det kanske inte var just sommaraktiviteter jag skulle göra den här sommaren. 

Det känns som att min sommar har handlat om att så… Alexander och jag har kallat 2011 för vårt såningsår. 

Det ska bli så spännande att hålla sex föreläsningar under två dagar. 
I september öppnar jag mitt gudinnerum igen och hoppas att gudinnor i Skåne fylkas till mig, för att vi tillsammans ska kunna uppbåda massor av gudinnekraft. 

Och så har jag startat min ace-training. Nu är jag en i ett gäng på ungefär 600 individer från hela världen som lyssnar på föreläsningar, delar saker med varandra… utvecklas medvetet helt enkelt. I förrgår ägde den första föreläsningen rum och det var en så häftig känsla att se Barbara Marx Hubbard sitta i Kalifornien och förmedla sitt fantastiska budskap om att ta mänskligheten till en ny nivå… och så samtidigt se mina nya ace-kompisar chatta i ett fönster bredvid och så byta till en Google talk-linje och dela mina första erfarenheter med två andra studenter… 

Att sitta klockan tre på morgonen och tala med Betty i Kalifornien och Joanne i Arizona kändes… amazing. 

Det ska bli så spännande att se vart just den resan tar mig. Så det är mycket energi runt mig, runt oss och i luften… Wow! Jag är nästan avundsjuk på mig själv. 

Och självklart finns också min sexuella energi med mig. Men den känns lite mer privat ;) Namaste! 

PS: Känner mig lite extra modig. I går tog jag kontakt med alla redaktioner jag känner till i Umeå och ringde två av dem. Håll tummarna för att Umeå-media lyfter fram vår viktiga verksamhet.

Related

workshop 2728824005446816938

Skicka en kommentar Default Comments

  1. jag känner också det pirret. och nolia... dit for byborna varje år på tiden det begav sig där uppe i norrland! 

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

100%-podden

Leta i den här bloggen

prenumerera

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

Google+ Följare

Facebookgillare

item