charlottecronquist

Lördagsövning: Vad skulle du berätta om kärlek?

Här är Alexander och jag intervjuade i ICA-kuriren, lagom till Alla hjärtans dag. Din lördagsövning är: Hur skulle du berätta om ditt f...



Här är Alexander och jag intervjuade i ICA-kuriren, lagom till Alla hjärtans dag.
Din lördagsövning är: Hur skulle du berätta om ditt första möte med din senaste partner? Hur skulle du berätta din kärlekshistoria? Vad kännetecknar den?


Skriv jättegärna och berätta!


Puss kärleken!

Related

media 71770355424519757

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Jag träffade min partner via en vän som tyckte vi skulle träffas en kväll och "öla" lite. På väg till krogen berättade hon att hon bjudit med några arbetskompisar; tre killar. Hon berättade om dem och alla visade sig vara - singlar!! Hum, blindträff på gång tydligen... 

    Den ena killen var ursnygg, men inte riktigt min typ, den andra killen var nyförälskad och den tredje hade liksom alla de kvaliteter som jag hade bestämt att jag inte skulle uppleva igen: skild, hade barn, tio år äldre och av utländsk härkomst. Så nej det klickade inte meddetsamma för mig. 

    Men efter andra träffen insåg jag att hans "nackdelar" var just hans fördelar - jag hade bara haft otur i tidigare förhållanden... 

    Vi har nu varit ihop i tjugo år och vi gifte oss för fem år sedan. Äktenskapet har inte förändrat vår passion och kärlek för varandra, syftet var mer att bekräfta för våra nära och vänner att vi är ämnade för varann.

    SvaraRadera
  2. Charlotte Rudenstam21 februari 2012 kl. 08:40

    Å vad fantastiskt, att du inte gick på första impulsen, utan att fortsätta och låta det utvecklas. Kram

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item