charlottecronquist

charlotterudenstam.se

Ta da. (trumvirvel) I dag på Internationella kvinnodagen öppnar jag min nya hemsida . Det känns så rätt. Och i går kväll, under gudinne...





Ta da. (trumvirvel)
I dag på Internationella kvinnodagen öppnar jag min nya hemsida.
Det känns så rätt.
Och i går kväll, under gudinnecirkeln fick jag ett fantastiskt meddelande från gudinnorna...



Varannan onsdagkväll ägnar jag gudinnan i mig och gudinnan i de kvinnor som kommer. Varje gång drar vi ett gudinnekort, som ska vara till hjälp för deltagarna i den meditation jag leder. Och jag tar också alltid ett kort.
I går drog jag ett kort som ingen någonsin tidigare fått... och för mig säger det bara: “Synkronicitet”.


För jag fick den keltiska gudinnan Dana, en översteprästinna och modersgudinna och på kortet stod det:
“You have divine knowledge that can help others through your spiritual teaching.”

Jag blev naturligtvis nyfiken och läste vidare:


Meddelande från Dana:
Din visdom går tillbaka långt bak i tiden. Du har tagit med dig den kunskapen till ditt nuvarande liv, för att visa vägen för andra, för att de ska kunna dra nytta av din erfarenhet. Vänta inte med att uttrycka din visom. Jag kommer att hjälpa dig att hitta plattformar för att lära ut dina kunskaper, oavsett om du gör det genom att vara ett exempel, eller genom att skriva eller tala. Alla former av av att lära ut är lika värdefullt och det spelar ingen roll hur många du når.

Olika meningar med kortet: Leda workshoppar. Skriva böcker eller artiklar. Hitta tillfällen att lära ut. De en förebild för fred. Ära din gudomlihhet. Veta att du är en ledare.



Wow, liksom. Och där sitter jag med min nya hemsida... vars syfte är ungefär det... att visa att jag kan vara 100% Charlotte och att du kan vara 100% du och att jag gärna är ute och föreläser och leder workshoppar på det temat. Och jag gör ju redan mycket av det redan... och det kommer mera... det kommer mera!

Related

workshop 7632285613548286322

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item