charlottecronquist

Bambuser-premiär och tja, jag måste ju andas.

Jag vaknar och mår illa. Jag har inte tid att må illa. Jag ser äppelträdets vita blom och längtar efter lätthet. ...











Jag vaknar och mår illa.
Jag har inte tid att må illa.
Jag ser äppelträdets vita blom och längtar efter lätthet.
Men just nu... svagt illamående... en lust att krypa ner i sängen och dra täcket över mig.
Vila.


Jag får vila i andningen istället.
Sätta den ena foten framför den andra. Arbeta mitt pensum.


I dag är faktiskt en dag att vara duktig, även om jag får allt svårare för det ordet.
Jag kan glädja mig åt en massa saker:
Jag har många uppdrag som redaktör.
Jag ska begå Soulsisterpremiär i morgon.
Jag kanske får träffa mina vuxna barn i helgen.
Alexander och jag ska leda ett gratisseminarium om nära relationer 
i nästa vecka - och förbereda för nästa sexsibilitycoachutbildning.
Jag har precis gett ut en ny bok, 100% Charlotte.
Jag har blivit inspelad av Carol Nordborg - gjort Bambuser-premiär, utan att jag var medveten om det.   Och dessutom i 90 graders vinkel :) Det blir nog en spännande vecka det här.

Related

vila 9070999615091023994

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item