charlottecronquist

100% Charlotte: Jag är passionerat ledsen (igår)

Här är ett litet Youtubeklipp jag gjorde i går.  Helt osminkat.  Rätt på.  Och ja, det är okej att var ledsen.  Jag är ändå ett fyr...




Här är ett litet Youtubeklipp jag gjorde i går. 
Helt osminkat. 
Rätt på. 
Och ja, det är okej att var ledsen. 
Jag är ändå ett fyrtorn. 
Jag har stormlyktan på. 
Snart kommer världen och vill ha mig. 
Jag vet det. 
Jag är beredd. 
Och tack du som älskar mig också när jag är liten.








Related

livet 4386178068638237430

Skicka en kommentar Default Comments

  1. så starkt! så bra! så 100%! 
    jag funderade på dig igår efter att ha läst ditt förra inlägg. jag tänker inte mata fältet med klyschor och du kan ju själv alla de råden, t ex att för att nå toppen måste man nå botten. typ. just nu snurrar mina tankar extra kring traditionella könsroller, hur människor bemöter varann utifrån det, det förväntade rollspelet osv och tänkte att det får jag kanske svar på i din bok. jag har haft/har det hektiskt just nu och när det ena av projektet är avslutat (snart) tänkte jag belöna mig med något - en bok t ex! "Ingen skam i kroppen" är planen! Hör av dig!Nej det är INTE av medlidande etc jag beställer boken, jag har varit nyfiken på den länge. Jag hittade bara några anledningar att ta steget...
    Här en låt som brukar ta mig hel upp från mina "dipp". http://www.youtube.com/watch?v=rfiu7n3W9P8
    (text - http://peter-lemarc-jag-ska-g-hel-ur-det-h-r-lyrics-mp3.kohit.net/_/158970)

    SvaraRadera
  2. charlotterudenstam21 juni 2012 kl. 10:34

    Härligt Ingrid. Och tack för Le Marc - love him. Och jag ser fram emot att leverera boken till dig - du kan få den med en dedikation, om du så önskar.
    Glad midsommar. Nu känns det redan bättre. Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. ja tack gärna med en dedikation! :-) glad midsommar själv, vännen! även till Alexander!

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item