charlottecronquist

Veckans tjolahopp med 100% Charlotte.

Listening to my inner voice. Den här veckan har jag gjort ett Youtubeklipp varje dag. Tankar som kommer till mig i tidig morgontimm...


Listening to my inner voice.


Den här veckan har jag gjort ett Youtubeklipp varje dag.
Tankar som kommer till mig i tidig morgontimme.
Jag berättar om det som är, precis när jag spelar in.
De allra flesta har jag denna gång bildsatt med hjälp av "Goddess oracle card".
Väcker klippen tankar och reflektioner är jag beredd att lyssna.
Och du - det kanske är tid att lyssna till din inre röst också?

Jag kallar dem Tjolahopp med 100% Charlotte.
För att tjolahopp är livsglädje för mig och 100% handlar om att acceptera allt.



Tjolahopp om surrender  
 Tjolahopp om kvinnans ålder  
 Tjolahopp om att sörja  
 Tjolahopp om att inte vara ett offer  
 Tjolahopp om rädslan för att säga nej  
 Tjolahopp om morgonmeditation  
 Tjolahopp om tystnad  
Tjolahopp om barnen


Related

YouTube 2887559398801128575

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item