charlottecronquist

Möt oss i Stockholm i helgen - workshoppar till 100%

Hur känns ett riktigt genuint ja inuti dig själv? Hur känns det att ibland säga nej till någon annan... för att ge ett ja till ...




Hur känns ett riktigt genuint ja inuti dig själv?
Hur känns det att ibland säga nej till någon annan... för att ge ett ja till dig själv?
Det är saker som vi kommer att undersöka i Stockholm i helgen. Först under sexsibilitykvällen på Flowering den 21 och sedan på workshoppen Vägen till 100% på BodyBalance.
Häng med på en spännande resa till dina 100% och till dina JA.

När jag leder en workshop eller en sexsibilitykväll så kan jag ofta se en förändring i människors ögon. Den inledande tveksamheten eller rädslan övergår till glitter, till Ja, det är möjligt, till Ja, det är jag som väljer i mitt liv.
Jag känner mig så tacksam över att få bevittna den resan. Lika tacksam varje gång.
Nu till helgen kommer Alexander och jag till Stockholm för att göra det igen. På fredagskvällen är det sexsibilitykväll på Flowering och vi har gett workshoppen namnet "Känn in ditt ja" - för att vi känner att det är så viktigt. Att känna JA inifrån och ut. Att lyssna till dig själv... och sedan våga följa det, oavsett vad andra tycker om ditt ja.
Detta är verkligen ett YES till livet i dig, till alla delar av dig, till livsglädjen och sexualiteten.
Sedan väntar en helgworkshop som vi kallar "Vägen till 100%" då vi under två hela dagar kommer att få träna massor på att lyssna in oss själva, möta andra, känna in vad som hindrar och vad som kan bidra till det där ja:et. En workshop där kroppen är en av huvudpersonerna. Där du får träna på att bli riktigt god vän med ditt eget tempel. En helg av ... JA.

En helg som bidrar till att du efteråt kan få lättare att njuta, av att trivas med din sexualitet, att känna dig mer fri att vara dig själv. Fria att våga vara nära.
Det är också viktigt att våga se den andra sidan. Det som hindrar. Det nej eller ja som berör på rädsla, som beror på att vi börjar skämmas eller känna skuldkänslor. Rädsla som  kan dyka upp i alla situationer, men som blir extra tydlig i nära möten och i nära relationer.
Vad ska hon tycka om jag säger nej? Kommer han att göra slut om jag inte säger ja? Är det verkligen okej för mig att njuta? Kommer hon att tycka att mina sexuella fantasier är konstiga? Hur ska jag våga säga vad min sexuella längtan består av? Tänk om han inte gillar min kropp?
Alexander och jag vill bidra till att du blir en 100%-are. 
Att du vågar vara dig till 100% - och i det ingår att erkänna båda sina ja och sina nej, sina rädslor och sina drömmar... och den som ökar medvetenheten om sig själv tar ett kliv till att bli världsmästare på att vara sig själva. Och att njuta längs resan
Vi är med som coacher på en del av den resan, den del som sker just denna helg i Stockholm. Och det känns som ett privilegium.
Vi, Alexander och Charlotte Rudenstam, tränar dagligen på våra ja till oss själva och på att leva till 100%.
Det är en sådan resa vi vill bjuda in dig till.Vi vill locka dig att ta några steg för att möta ditt ja, för att våga vara dig själv, oavsett vad andra kan tänkas tycka, oavsett vad din inre rädda röst ropar.

Du kan ha känslan av att något står i vägen för dig och ditt JA, står i vägen för att du ska leva ett mer lustfyllt liv. Och samtidigt känns ditt liv just nu ganska tryggt… och hur skulle det bli om då vågar mer?

Vägen till 100%:
Du kommer att få:
  • Många övningar
  • Endel teori
  • Möjligheten att reflektera
  • Dansa
  • Dela dina erfarenheter med andra

Pris: 2495:-
Parpris: 4495:-

I priset ingår frukt, kaffe och te båda dagarna.
10-17 lördag, 9-16 söndag.

För dig som väljer att också gå sexsibitykvällen på Flowering:
1995:– en rabatt på 500:-

Anmäl dig genom att skicka ett mejl till info@lustochliv.se
Då får du detaljerad info om tid och plats.
Du kan också läsa mer på vår hemsida.

Ring gärna Alexander om du har frågor: 070 616 72 42

Related

sexualitet 8640207993734802852

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item