charlottecronquist

Fyll upp dig med kärlek!

Hur ofta är det så att vi ger lite för mycket av oss själva? Att vi sprider ut vår kärlek till världen och till dem vi älskar? Och så ...



Hur ofta är det så att vi ger lite för mycket av oss själva?
Att vi sprider ut vår kärlek till världen och till dem vi älskar?
Och så glömmer att fylla på de egna reservoarerna av kärlek?
Tillåt dig att fylla på din egen container av kärlek i dag.

Min övertygelse är att det finns ett överflöd av kärlek. Vi kan ta emot den från alla möjliga håll. Och det är viktigt att ta emot och att inte bara ge.
För att jag ska kunna blir ett vi med dig, behöver det finnas mycket av mig. Ibland har jag glömt bort det, jag har gett ut så mycket att jag själv blivit till en liten spillra.

Så ta ett djupt andetag.
Känn livet i dig.
Andas in kärlek i ditt hjärta.
Fyll din container.
Släpp i väg lagom mängd med kärlek - och se till att det fortfarande finns kärlek kvar i dig. Att du är kvar. Att du inte bara försvinner ut i väg med kärleken som du delar med dig av.
Du är här för att vara du. till 100%. Och då behöver du ha egen energi.
Massor med energi.



I dag vill jag också skicka en extra hälsning till en kvinna jag älskar och som just nu fylller på sin energi och alldeles strax fyller år. Marie grattis på det 44:e. Fyll på dig fullt upp med ditt eget.... njut av dig... och låt världen vänta en liten liten stund.

Själv känner jag mig skönt påfylld just nu, så nu ska jag ut och ge lite kärlek till världen.

Vi ses!

Related

livet 5559186057393405860

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item