charlottecronquist

Pengar att spara för dig som committar.

Nästa helg är det dags för kurs hemma i Malmö. "Vägen till 100%" kursen för dig som vill leva ditt liv fullt ut, som vill ta s...

Nästa helg är det dags för kurs hemma i Malmö.
"Vägen till 100%" kursen för dig som vill leva ditt liv fullt ut,
som vill ta steg till mera JAAA och mindre skam.
Alexander och jag leder dig varsamt genom programmet.
Och eftersom jag precis startat ett nyhetsbrev erbjuder jag en väldigt förmånlig kombo.
Om du väljer nyhetsbrevet kommer du, på lördag morgon, att få ett specialerbjudande från mig.

Häromveckan gjorde jag en ny hemsida för kursen Vägen till 100%. Det är en kurs som lägger grunden för ett roligare liv, ett liv med mer energi och som kan bana väg för sjystare relationer och i förlängningen också till ett bättre sexliv.
Så vi hoppas att du kommer - och att du väljer att följa vad jag gör lite mer regelbundet, genom att prenumerera på nyhetsbrevet... (som jag kallar för "Lördagsgodis" och som kommer att vara en välsmakande karamell i din inkorg nästan varenda lördagmorgon).

Det allra första brevet gick ut för knappt en vecka sedan... och jag har hunnit få några glada tillrop ... vilket känns viktigt för mig. Jag vet ju att många läser mina ord, då och då når era tankar fram... och jag blir tacksam för respons (och även om jag kan bidra till att du växer, oavsett om du berättar det för mig.)

Men nu är det alltså dags för kurs 1-2 december i Malmö.
Kvällen innan har vi en sexsibilitykväll här hemma. Går du på båda får du 500 kr i rabatt på kursavgiften. Och hm... med nyhetsbrevet kan du få ännu mer... Den som committar får se.

Varmt välkommen in i värmen hos oss.

Kärlek och ljus
Charlotte

PS: Nyhetsbrevet kan du skaffa genom att klicka på länken högst uppe i högra kolumnen på bloggen, eller om du har smart mobil, genom att klicka på länken till Lördagsgodis från 100% Charlotte

Du kan anmäla dig via min hemsida, och även titta på eventen på Facebook eller sexsibilitys egen hemsida.
Sexsibilitykväll 30 november
Vägen till 100%

Related

kurs 7232217692991851268

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item