charlottecronquist

Stolt: Gjorde ny hemsida igår

Ibland blir jag glatt överraskad över mig själv. På tre timmar gjorde jag en hemsida i går. En sida som handlar om en enda sak:  Vår...



Ibland blir jag glatt överraskad över mig själv.
På tre timmar gjorde jag en hemsida i går.
En sida som handlar om en enda sak: 
Vår helgkurs Vägen till 100%
Wow, jag kan!


Det är inte den första hemsidan jag gör, jag börjar bli vän med Rapid Weaver. Men det är ju ändå så att jag inte är familjens tekniknörd. Det är Alexander. Och så kan jag alldeles själv. Med script och bilder och allt. (Fick ställa någon fråga när sidan redan var publicerad bara.)

Å det känns så roligt!

Och det känns också fantastiskt att vi den närmaste månaden ska ordna två helgkurser - där syftet är att bidra till att deltagarna blir mer kåta på livet, känner sin livskraft, sin lust och tar steg mot att vara 100% sig själva.

Alexanders och min specialitet är ju att titta lite extra på skam och skuld och på att tydliggöra gränser. Att våga känna in ja och nej.
Så finns där så klart närvaro, medvetenhet, dans, beröring... allt med respekt för deltagarna och deras gränser.

Ser fram emot Göteborg 17-18 november
och Malmö 1-2 december.

Häng med på Vägen till 100%.

PS: Jag passade också på att uppgradera vår huvudhemsida, Lust och liv rejält.
Här kan du till exempel läsa om coachning.






Related

livet 4770861353943655805

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item