charlottecronquist

Yes 2013 har börjat. Dags för alla stjärnor att lysa.

Jag är värd att älskas precis som jag är. Men det viktiga är inte vad du tycker. Det viktiga är att jag vågar älska mig - oavsett va...




Jag är värd att älskas precis som jag är.
Men det viktiga är inte vad du tycker.
Det viktiga är att jag vågar älska mig - oavsett vad du tycker.
Men det är slut med att spela någon som jag tror att någon annan kan älska.
Jag behöver lita på att jag är okej, att jag är stjärna, att jag är 100% Charlotte.
Nu litar jag på intiutionen.
Nu följer jag den inre rösten.
Och den säger: Ta emot världen som 100% Charlotte.

Detta blir ett spännande år.
Jag är redo.
Jag har redan tagit de första stegen.

Välkommen i stjärnornas skara.
Du har kommit hit för att vara DU.

Kärlek och ljus
Charlotte

Related

våga 9143185861703941381

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item