charlottecronquist

Vill du lära dig om hur du jobbar mer tidseffektivt!

Evakarin Wallin har bidragit till att göra mitt liv lättare. Hon har fixat seminarieserier om saker som är angelägna...


Evakarin Wallin har bidragit till att göra mitt liv lättare.
Hon har fixat seminarieserier om saker som är angelägna för mig - både som människa och som företagare.
Så du kan få mer tid över till att njuta av livet.
Me like! 

Så här berättar Evakarin om tankarna bakom serien:
  
"Idag känner jag sällan att jag har brist på tid, tack vare en insikt jag gjorde för några år sedan. När jag fyllde min tid med "att-göra-saker" till bristningsgränsen kände jag att jag i alla fall gjorde så gott jag kunde. Men många saker jag gjorde gav mig inte det resultat jag ville ha.

Jag tog kontakt med några personer som själva jobbar med olika aspekter och hjälper människor att göra saker enklare och mer tidseffektivt.

Hur skulle din vardag se ut om du kunde boka möten snabbare och enklare, sluta skjuta upp saker, hitta tid fast det verkar som om det inte finns något?

Det här är några axplock av vad som kommer att tas upp."

I teleseminarieserien får du möta Anders Julin,  Ann Ljungberg,  Jenny Axelsson, Mikael Arndt, Karolina Carheden Fürst, Cornelia Eneroth,  Ola Wallström,  Mia Nilsson,  Stefan Skoglund  och  Lotta Abrahamsson.



Jag deltar i utmaningen #blogg100. Detta är dag 13.

Related

tid 4235686324277256297

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Jag gick en sk. pep-kurs 2001. Personlig effektivitetsplanering. Den kursen har jag glädje och nytta av än idag.

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item