charlottecronquist

40 dagar för kärlek - du kan också vara med.

Är du en sådan där som kan se en koppling mellan meditation och kärlek ? Jag är definitivt en sådan. Min vän Marie Ek Lipanovska är det...


Är du en sådan där som kan se en koppling mellan meditation och kärlek?
Jag är definitivt en sådan.
Min vän Marie Ek Lipanovska är det också.
Vi gör det på lite olika sätt, utifrån vars och ens alldeles unika energi.
Och nu har Marie skapat något nytt som värmer mitt hjärta... och som jag berättar om för dig (utan att hon har en aning om vad jag gör just nu.)
Jag visar så gärna vad mina vänner gör... för att vi är värda det... och för att världen är värd att ta emot det.

Världen behöver helt klart mer kärlek. Även du och jag kan behöva mer kärlek lite då och då. Åtminstone jag. Jag är rätt bra på att fylla på kärlek själv. Jag gör det på många olika sätt. Jag mediterar, jag älskar, jag ger, jag tar emot, jag längtar, jag tar hand om mitt tempel, jag tillåter energin att flöda ... och jag är.

Men emellanåt är det ändå som att reserverna går ner. Vissa stunder är det ganska tomt där inne. Jag är i grunden en givare och ibland glömmer jag bort mig och ger så mycket att jag nästan känner mig som en boll som tappat nästan all luft.
Då behöver jag pumpa upp den igen. Med ny energi. Och ibland är det faktiskt bra att tappa energi, för hur ska jag kunna fylla på med något nytt om bollen redan är sprickfärdigt fullt, även om det är av gammal unken luft?

Marie har varit lite hemlighetsfull den senaste tiden. Hon har talat om att hon har burit på något stort. Ibland har jag haft privilegiet att se en glimt av det. Och så i går smög hon ut det nya... Den 31 mars startar en virtuell pilgrimsresa på nätet, som erbjuder två dagliga meditationer och Maries specialtet energicoachning två gånger i veckan. Hon satsar stort, kör hela programmet på engelska och har ett introduktionspris på 895 dollar. Just nu är det ett uppehåll med fria saker... och Marie har verkligen bjudit på mycket på nätet de senaste åren. Två helt fria 40 dagar långa pilgrimsresor, bland annat - den första för ungefär ett år sedan och den senaste en resa som omfamnade slutet på 2012 och inledningen till det nya året och den nya tiden.

Marie vet hur det är att ge. 
Hon har ett hjärta av guld. 
Och nu sätter hon allt mer värde på sina gåvor. 
Hon vet att hennes pilgrimsresor och hennes energicoachning kan förändra livet för människor. 
För inom den ramen kommer det - tro mig - vara möjligt att tömma bollen på gammal energi och fylla på den med ny flera gånger om. 
Jag tror att den som följer hennes program - och verkligen är med de 40 dagarna - kommer att se tillvaron som betydligt ljusare när resan är slut i början av juni. Med största sannolikhet kommer hon - för jag tror att de flesta deltagarna kommer att vara kvinnor - också att känna sitt värde i högre grad. 
De kommer att känna att de är kärleksvarelser. De kommer att ha släppt tyngande bagage av en del skuld och skam. 
Och det enda som behövs är att ge 30 minuter om dagen framför en dator eller smart mobil. 

Grattis till dig som väljer att bli en del av Marie Ek Lipanovskas kärleksskola

Och jag ser också att hon, för att locka dig som ännu inte varit i kontakt med hennes speciella och inkännande sätt att leda, erbjuder en första fri vecka. Du kan alltså vara med i 7 hela dagar innan du bestämmer dig för om du ska göra en 40 dagars resa, till mer frihet, värde och kärlek i ditt liv.

Jag deltar i bloggutmaningen #blogg100. Detta är dag 45



Related

school of love 3173590513862346806

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item