charlottecronquist

Igår blev jag intervjuad (och fotograferad) om sex och skam

I går morse blev jag intervjuad om sex och skam och min syn på kopplingen mellan dem. Så underbart för mig att få prata om detta, ett a...


I går morse blev jag intervjuad om sex och skam och min syn på kopplingen mellan dem.
Så underbart för mig att få prata om detta, ett av mina hjärteämnen.
Direkt från intervjun cyklade jag i vårblåsten ner till Ribersborg och fotograferades på stranden.
Fotomodell för en timme. Det var riktigt roligt.

Snart har jag rest mig i min fulla längd :)


Sedan följde två möten där sexsibilityfestivalen hade en viktig roll i det första och där inre tankar var viktiga i det andra. 
En sak som slog mig var att jag för ungefär fem år sedan sa: Om fem år ska jag vara helt transparent, jag ska vara hel, jag ska inte leva i skilda världar. Nu är jag där. Det är sant. Det har skett. Det är förunderligt.
Så när du sätter mål eller visioner för dig själv, välj dem noga.
Detta val är jag själv extremt nöjd med.
Och för dig som vill veta hur du kan bli mer vän med dig själv, rekommenderar jag läsning av Ingen skam i kroppen.

Jag deltar i bloggutmaningen #blogg100. Detta är dag 95.

Related

skam 4416841394257353109

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item