charlottecronquist

Wohoo... Youtuberekord för mig...

500!   I dag har jag för första gången ett Youtubeklipp som setts av fler än 500 personer. Det känns riktigt roligt. Det finns en de...


500! 
 I dag har jag för första gången ett Youtubeklipp som setts av fler än 500 personer.
Det känns riktigt roligt.
Det finns en del klipp som ligger på runt 400... och så andra som väldigt få har sett.
Väljer att glädjas.


Jag har två kanaler på Youtube. En som heter lustochliv och där finns ett par hundra klipp, ofta med mina dagstankar. Ofta är det ett blygsamt antal personer som lyssnar på de klippen - och detta har bara setts av en person förutom mig.





 Många av dem har sett av så där runt 30 personer. Nu är det ett tag sedan jag la ut de där funderingarna - och jag tror jag ska ta några dagar här och lyssna på dem... tror att jag faktiskt har en hel del att förstår om mig själv.

I den typen av klipp har jag bara varit en öppen kanal... och talat helt fritt ur hjärtat.


Och så har jag kanalen charlotterudenstam med 23 klipp... varav alla ännu inte är publicerade. Och det är här jag börjar få fler tittare. Ska bli spännande att se var detta tar vägen. Tjoho!

Related

YouTube 527228512689688512

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item