charlottecronquist

Lördagsmeditation: Kanske letar vi ibland på fel ställe?

En uppmuntran till en stilla meditation kring att vara nöjd med det som är. För tänk om det är så att du har allt du behöver just nu? ...



En uppmuntran till en stilla meditation kring att vara nöjd med det som är.
För tänk om det är så att du har allt du behöver just nu?
Ibland är jag så uppfylld av att fokusera det som inte fungerar, att jag tappar bort det som faktiskt gör det.
Och om jag stannar upp kan jag ju inse att väldigt mycket i mitt liv fungerar bra.
Tänk om det är så att jag har allt jag behöver just nu?

Så stanna gärna upp denna ljuvliga morgon och meditera över vad du gör med lätthet.
Njut av att se listan växa fram...

Själv ska jag strax i väg och bada i Skanör med ett gäng härliga människor!




Related

njuta 4235876391858043757

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item