charlottecronquist

Sexsibilityfestivalen: Healing och energiarbete med Ulf Winroth

Ulf Winroth är en magiker . Han kan få smärta att släppa, energi att dallra, blockeringar att lösas upp . Dessutom kan han bidra...



Han kan få smärta att släppa, energi att dallra, blockeringar att lösas upp .
Dessutom kan han bidra till att ta dig in i meditation och se klarare på livet genom metoden Silva Ultra Mind.

Ulf Winroth tittar mig i ögonen, sedan blinkar han till lite och frågar: 
– Får jag ge dig lite healing? 
Han lägger en hand på axeln, eller ett finger mellan ögonbrynen och jag känner hur värken i skuldrorna släpper och huvudvärken upplöses.
Efteråt berättar han vad han läst i min kropp. 
Ulf kan till exempel se smärtpunkter som spikar inuti kroppen och i sin healing dra ut spikarna, smärtan.

En annan gång kommer jag haltande emot Ulf. 
Han tittar lite bekymrat på mig. 
Jag har precis tagit en liten joggingrunda som slutat med att det kändes som att ett gummiband inne i benet släppte – förmodligen var det en sena som gick av. 
En stund senare sitter han bredvid mig. 
Han säger till mig att slappna av och så ser jag hur han ser ut att sy i luften. 
Jag ser lite förundrat på honom.
Sedan berättar han att han sytt ihop min sena. 
En dag senare kan jag, mirakulöst nog, gå normalt igen.

Vid ett annat tillfälle befinner jag mig småpratandes med några vänner i samlingstältet ”Älsklingen” på sexsibilityfestivalen. Ulf sätter sig vid sidan av mig. 
Han trycker på ett par punkter längs benen och plötsligt så bara spritter hela kroppen. 
 Jag skrattar, jag är energi, jag är i nuet och Ulf bara sitter där vid sidan och säger: 
– Det där är din energi, det är bara jag som hjälper till att få igång den.

I den stora världen har Ulf länge arbetat som beteendevetare, men numera erbjuder han allt mer av sina djupare gåvor. De som bidrar till att jag kan komma i kontakt med djupare lager av mig själv, som kan bidra till olika sorters läkning.

När jag möter Ulf Winroth så ser jag en blandning av lugn och spjuveraktighet. 
Det är som att pojken i honom är väldigt levande och får finnas där samtidigt med den vise mannen… och jag ser hans roll som att bidra till att befria människor från olika blockeringar, för att kunna bli mer levande.

– Jag jobbar också med att släppa taget om gamla minnen och bidra till ett nytt energiflöde i kropp och ande. Och hoppas att de på det sättet får större kontakt med den magiska dimensionen av livet.

Du möter Ulf Winroth på sexsibilityfestivalen. Han tillhör den erotiska cirkeln och erbjuder healing och massage. Vill du ha ett magiskt möte… så är Ulf perfekt att vända dig till.

Välkommen till sexsibilityfestivalen du med.







Related

Ulf Winroth 1114287133842773837

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item