charlottecronquist

Nu är jag på väg till Guatemala!

Ett äventyr är på väg att börja. Maken och jag ska resa till Guatemala och befinna oss i nio dagar vid sjön Atitlan - som ska vara en...



Ett äventyr är på väg att börja.
Maken och jag ska resa till Guatemala och befinna oss i nio dagar vid sjön Atitlan - som ska vara en av världens vackraste platser.
Det är första gången jag kommer till den delen av världen.




I sex dagar ska vi gå på kurs och lära oss mer om "spiritual sexual shamanism". Visst låter det fantastiskt spännande. Det kittlar i magen bara vid tanken.




Men först alltså 35 timmars resa.
Ser fram emot att komma fram. Kanske kan jag göra något enklare blogginlägg från andra sidan världen - annars får du njuta av årets adventskalender här på bloggen. I år är temat ... döden ... <3

Kärlek
Charlotte, på nya äventyr.

Related

världen 1158589444425610523

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item