charlottecronquist

Ojsan och i går blev jag till och med omslagsflicka.

Jag är inte bortskämd med att vara covergirl. Senast det hände tror jag var i SIF-tidningen på 1990-talet och då var jag indränkt i tång...


Jag är inte bortskämd med att vara covergirl. Senast det hände tror jag var i SIF-tidningen på 1990-talet och då var jag indränkt i tång och lera. (Jag gjorde ett reportage om livsnjutning i SIF-tidningen - texten kan du läsa här ).
Nu känns det så bra att detta läggs fram ... för jag vågar verkligen! Och ser någon mig som en förebild - varsågod. Det bjuder jag så gärna på.
Det är i Sydsvenskan du ser mig och artikeln kan du läsa här.

Related

Sydsvenskan 6402957239656638805

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item