charlottecronquist

Den första kyssen.

Minns du din allra första kyss? Eller minns du den första kyssen med den du senast kysste? Hur var det den där allra första gången? ...




Minns du din allra första kyss?
Eller minns du den första kyssen med den du senast kysste?
Hur var det den där allra första gången?
Och hur skulle det kännas att kyssa en främling?


)


Den här drygt tre minuter långa filmen lades ut på YouTube i förrgår. När detta skrivs hade den hunnit visas 8, 5 miljoner gånger. (När jag såg den första gången, i går morse var det mindre än 0,5 miljoner visningar). 
Så underbart när en sådan här film blir viral.
Se den och se vad den väcker i dig.
Vad händer i dig av att beskåda några som kysser varandra för första gången - när du vet på förhand att de inte känner varandra sedan tidigare.
Grattis Tatia Pilieva. Och grattis till dig som också får se den.

Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 12.


PS: I går fick jag reda på att detta är en bluff, att det i själva verket är reklam för ett klädmärke. Men inte lade jag märke till några kläder - och jag älskade filmen och den väckte verkligen tankar om den första kyssen. I still love it.

Related

viral 3631508815298570865

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Bluff skulle jag inte vilja kalla den. Det är förvisso en "reklamfilm" men ändå med ett vasst budskap. Sedan kände inte aktörerna varandra heller :) Fantastisk film.

    SvaraRadera
  2. charlotterudenstam20 mars 2014 kl. 08:46

    Ja, jag älskar den också. Bluff bara i meningen att den är "förklädd". Kram

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item