charlottecronquist

Friheten kan vara nära.

Har du tänkt på att det egentligen kan vara ganska enkelt att känna dig fri? Brist på frihet är det lätt att känna när du döljer saker,...



Har du tänkt på att det egentligen kan vara ganska enkelt att känna dig fri?
Brist på frihet är det lätt att känna när du döljer saker, när du skäms för saker eller rädd för något.
För dessa saker - kanske främst av allt rädslan - kan gör att du känner dig låst, liksom fastlåst.
Så testa att släpp någonting fritt, som en av personens ballonger...
Vad skulle hända om du berättade något mer om dig själv... vad tror du skulle hända?

För mig har det inneburit väldigt mycket och ett uttryck för min frihet är att jag vågar beskriva episoder i mitt liv i nya boken "100% Charlotte - Ta ditt inre ledarskap".

Dessutom är jag modig nog att än en gång anta utmaningen med #blogg100. Detta är första dagen på ett hundra dagar långt äventyr.

Jag vet att jag har flera vänner med mig. Som Helena Roth och Wivan-Kristina Sandberg. Det känns gött!

Related

bloggutmaning 8211562148492700511

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item