charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur ska jag våga få ja?

Det är söndag och jag öppnar frågelådan igen. I dag är det dags för en fråga som kan tyckas paradoxal. Jag pratar mycket om rädslor fö...


Det är söndag och jag öppnar frågelådan igen.
I dag är det dags för en fråga som kan tyckas paradoxal.
Jag pratar mycket om rädslor för att få nej, att inte våga gå för sin längtan.
Något jag stöter på allt oftare är rädslan för att få JA.
Fundera på det: Händer det att du är rädd för att få ja? Att ett nej kan kännas tryggare?

Tillåt dig att reflektera medan du lyssnar på klippet.

Fler tips om att våga vara du får du i 100% Charlotte - Ta ditt inre ledarskap.


Jag är en del av #blogg100. Detta är dag 93.

Related

frågelåda 7210142295971994885

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item