charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Hur finner jag den ende?

Det är så vanligt med en föreställning om att det i världen finns en enda kärlekspartner som går där och väntar på dig.  Att du liksom...




Det är så vanligt med en föreställning om att det i världen finns en enda kärlekspartner som går där och väntar på dig. 
Att du liksom passar i hop med en annan människa. 
Som att du är halv och du söker efter din andra halva.
Om du har sådana tankar rekommenderar jag dig att lyssna på det här klippet, där jag reflekterar över frågan: Hur finner jag den ende?

Kanske är det så att svaret är helt oväntat?



 


Vill du lyssna på fler frågor? via den här länken kommer du till de hittills publicerade svaren.

Behöver du en coach med inriktning på relationer, lust och sexualitet, ta kontakt med Alexander eller mig. 

Varmt välkommen, precis som du är.

Related

frågelåda 1254536117044937735

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item