charlottecronquist

Kåt på livet: Helgkursen för dig som vill vara 100% du. Första filmen.

Välkommen till helgkursen Kåt på livet . Är du trött på att inte våga? Är du trött på att inte ta plats i ditt liv? Är du trött på att va...



Välkommen till helgkursen Kåt på livet.

Är du trött på att inte våga?
Är du trött på att inte ta plats i ditt liv?
Är du trött på att vara fast i gamla mönster?
Längtar du efter att njuta mer?
Längtar du efter att vara dig själv?
Längtar du efter frihet?


Då är den här helgen verkligen något för dig. 
Läs mer om innehållet här. 

2,5 dagars kurs för endast 1750:- inkl moms
Malmö 12-14 september
Stockholm 26-28 september


Teckning: Charlotte Rudenstam. Kåt på livet.


Deltagare berättar: 

Charlotte och Alexander Rudenstam har en unik förmåga att fånga upp stämningen i en grupp och plocka fram de övningar som behövs just där och då. Ibland kan det vara att släppa loss den sorg som dykt upp till ytan.
En annan gång kan det vara att ge och ta emot sensuell beröring för att gruppen behöver landa i kroppen.
Deras verktygslåda är bred, och deras hjärtan ännu bredare.
För mig blev kursen en möjlighet att släppa ur mig en massa sorg, skuld och skam.
Jag fick stå i min nakenhet och vågade möta min rädsla att bli avvisad och känslan att att jag inte duger som jag är.
Kursen fyllde mig med styrka, kärlek och kraft.
Jag packade ur mig en del av det bagage jag burit med mig genom livet och gick därifrån lättare än innan.
Den fick mig även att känna mer tillit till min magkänsla som säger åt mig att "Hen gillade att möta mig".
En känsla jag så ofta pratat bort med "Nej men varför skulle hen vilja umgås med dig? Vad har väl du att erbjuda någon annan?"

Mattias Jonsson





Related

the Joyride 9088600490469667820

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item