charlottecronquist

Kåt på livet: Helgkursen för dig som vill vara 100 % du. Andra filmen - om sexuell energi.

Välkommen till helgkursen  Kåt på livet . Är du trött på att inte våga? Är du trött på att inte ta plats i ditt liv? Är du trött på att ...




Välkommen till helgkursen Kåt på livet.

Är du trött på att inte våga?
Är du trött på att inte ta plats i ditt liv?
Är du trött på att vara fast i gamla mönster?
Längtar du efter att njuta mer?
Längtar du efter att vara dig själv?
Längtar du efter frihet?


Då är den här helgen verkligen något för dig. 
Läs mer om innehållet här. 

2,5 dagars kurs för endast 1750:- inkl moms
Malmö 12-14 september
Stockholm 26-28 september

Detta är den andra filmen - där vi pratar om sexuell energi.
Vill du se den första filmen? Den finner du här.
Teckning: Charlotte Rudenstam. You are so much magnificense.
Lägg till bildtext


Deltagare berättar: 

Jag uppfattas ofta av andra som en öppen person som välkomnar utmaningar.
Men jag vet med mig själv att jag har en blyg och rädd sida som jag ogärna visar.
Under kursen blev jag utmanad i flera övningar att komma i kontakt med min insida
och första dagen kände jag mig enormt obekväm och lite dum.
Det är svårt att beskriva med ord ...
men så här några veckor efter kursen har jag upptäckt och lärt känna en ny del av mig själv.
GÖR det du med!

Inga-Lill Lellky, Giraffa AB


Related

the Joyride 7548488138953066027

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item