charlottecronquist

Här och nu

Plötsligt inser jag att detta åt går mot sin fullbordan. Adventsljusen, julborden och grandoften är i antågande.  Och jag är inte där.  ...

Plötsligt inser jag att detta åt går mot sin fullbordan.
Adventsljusen, julborden och grandoften är i antågande. 
Och jag är inte där. 
Jag är inte riktigt ikapp klocktiden. 
Det är som att jag, som artisten i Cirkus Cirkör, är innesluten i en bubbla. Min heter paradoxalt nog här och nu. 
Jag har svårt att se decemberdagarma rullas ut framför mig, 
jag planerar ytterst lite, jag möter ögonblicken. 
Känner samtidigt tacksamhet över att faktiskt upptäcka att världen finns också utanför min privata bubbla. 

Hur ser din värld ut just nu? 

Related

livet 5197508561360112042

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item