charlottecronquist

Charlottes frågelåda: Törs jag säga att jag går på tantrakurser?





Det är ganska vanligt att jag möter människor som är nyfikna på den värld jag ofta besöker.
Som vill veta mer om tantra, om sexualitet, om närvaro.
Som vill ha bättre relationer, som vill känna mer lust eller som har frågor kring sexualitet.
Det finns många som har erfarenheter av att livet blir rikare när de kliver in i rum där det är mer tillåtet att vara sig själv.
Men vad ska andra säga?

Omvärldens reaktioner på det du väljer att göra, eller snarare rädslan för omvärldens reaktioner kan få den mest modige på fall.
Men om jag säger att jag går på tantrakurser.... tycker andra att jag är konstig då?
Så idag öppnar jag frågelådan för en fråga på det temat.

Om du själv är en person som gått på tantrakurs, yoga, frigörande andning, meditation eller något likanden - vilken var din syn på de företeelserna innan du gick dit?
Och om du ännu inte gjort något sådant - vilken är din syn på de företeelserna.

Bara checka in med dig själv en liten stund... och lyssna sedan på mina tankar om det.


  Längtar du efter att vara dig själv lite mer?
I helgen invigs Heart & Hand Isis gudinnetempel i Stockholm. Du kanske vill hänga med?
Eller ta en coachtimme eller fler med mig... och då kan jag också tipsa om andra som erbjuder kurser.


Related

frågelåda 8893552938710855233

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item