charlottecronquist

Jag har gjort en ny hemsida. Vad tycker du?





Tada, här är min nya hemsida. (Den gamla fungerar fortfarande).


Det är roligt att testa ett nytt gränssnitt, för mig som börjar lära mig en del om hemsidor och sådant.
Än är jag ju inget proffs på detta, men känner mig stolt över att ha kommit så här långt på några dagar.
Squarespace fick jag tips om av sonen. Det finns en del små tekniska utmaningar än så länge - som att de ännu inte klarar av att hantera två momssatser och att jag inte kan visa priser i svenska kronor... men Euron står ju nästan i tio sek, så det är bara att lägga på en nolla för att få det svenska priset (och "tjäna" lite på det. Här är affären - just nu kan du köpa böcke, meditationer och coaching.
Vad tycker du? Kärleksfull feedback mottages med öppet hjärta.

Love Charlotte.

Related

livet 4709154492134228922

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item