charlottecronquist

Jag älskar mitt jobb: Att sprida kärlek. Du kan bidra.




Jag vill fortsätta att sprida kärlek i världen! Ett sätt är genom 100%-podden. Om du vill höra fler avsnitt kan du bidra till podden genom att donera 100 kr, eller den summa som du har möjlighet till. Du gör detta via knappen nedan.
Tillsammans kan vi låta fler 100%-are sprida klokskap och inspiration!



Det är verkligen fantastiskt att bjuda världen på 100% Charlotte-bloggen och min nya podd 100%-podden.
Jag får möta så mycket kärlek i detta mina sätt att sprida kärlek till fler än mina närmaste. Jag är djupt tacksam över möjligheten och över min kreativitet som gör det möjligt.
Det är bara en sak som jag inte lyckats lösa - och det är hur jag ska kunna leva på att sprida kärlek. Ett dilemma som jag förmodligen delar med andra.


Nu ber jag dig och världen om hjälp. Jag behöver hitta sätt som gör att jag inte bara levererar material till världen medan min börs blir allt tommare. Jag behöver hitta sätt som gör att den fylls på i en någorlunda jämn ström.
För mig är bloggen – och podden – viktiga. Och med tanke på den respons mitt arbete får, så ser jag att det jag ger ut också är viktigt för andra. Jag ser hur blogginlägg och intervjuer ger tankeställare, inspiration, irritation, förundran, en känsla av sammanhang, en vilja att agera, kärlek och en massa annat. Ibland blir jag kallad för en förebild. Andra gånger får jag höra att jag är en grym intervjuare. Det är verkligen fantastiskt.

Det som också sker är att mitt hjärta expanderar. Det blir möjligt att ta emot mer kärlek än jag tidigare trodde var möjligt. Det är svårt att hitta superlativer som beskriver hur härligt det känns.

Min intention är att bloggen och podden ska vara navet i min verksamhet. För att kunna göra det långsiktigt behöver det finnas ekonomi i det. Självklart ger detta arbete en del sidoinkomster ... som till exempel coachingklienter... men jag behöver alltså skapa något mer som är mer hållbart för mig.

Jag leker med tanken på sponsorer, men vet faktiskt inte riktigt hur jag ska åstadkomma det. Jag tänker att podden kanske det är lättast att få något slags ekonomi på. Men nu drivs den alltså enbart av kärlek och min egen energi.

Häromdagen talade jag med en vän som sa: Men lägg upp en doneraknapp på bloggen. Så jag gör det. Jag ber dig donera pengar för att bidra till att jag kan fortsätta detta arbete. Har du flera idéer om hur jag kan skapa ekonomi på detta, kanske du jobbar på ett företag som skulle vilja sponsra eller inleda något slags samarbete med mig och det jag står för, så kontakta mig gärna. Eller bjud på r kontakter som kan vara värdefulla för mig.

Det skulle vara så skönt att kunna säga att detta arbete, som verkligen drivs utifrån min vilja att ge mitt bidra till världen, kärlek på mitt sätt, också kan ge mig en månadslön som jag kan leva på.

Jag lägger en doneraknapp här i inlägget, och låter den ligga på bloggens framsida... så när du får en impuls kan du bara ge ett bidrag, som känns rätt för dig.
Eller så låter du bli och skickar kärlek till mig på det sätt som passar dig, kanske helt enkelt genom att ha mig i ditt sinne en liten stund.

Kärlek





Jag vill fortsätta att sprida kärlek i världen! Ett sätt är genom 100%-podden. Om du vill höra fler avsnitt kan du bidra till podden genom att donera 100 kr, eller den summa som du har möjlighet till. Du gör detta via knappen nedan.
Tillsammans kan vi låta fler 100%-are sprida klokskap och inspiration!

Var med och bidra till att Charlotte kan fortsätta arbeta för mer kärlek, 
genom bloggen och 100%-podden


Related

världen 7503414495824659845

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item