charlottecronquist

#13 100%-podden möter Christel Dopping





100%-podden är stolt att presentera det trettonde avsnittet, denna gång med Christel Dopping.

I början av sommaren mötte jag Christel Dopping, samtalsterapeut, skribent och mycket annat. på hennes kontor på Skeppsbron i Stockholm. Det var ett sådant där förstamöte med en person som gav mersmak. Att sitta tillsammans under en intensivt närvarande timme och få ta del av Christels värld skapade en känsla av tacksamhet inom mig. Och så blir det lite extra spännande för mig att möta någon som tycks ha gjort en liknande resa som jag själv och höra hennes erfarenheter av den.

Följ med på en resa om kärlek och livsglädje. Möt Christel Dopping.

Att få leka, läka, lära, utmanas och utvecklas i grupp är något som Christel Dopping tycker är djupt meningsfullt och givande. Hon är därför väldigt glad för sitt läraruppdrag på HumaNova där hon håller utbildningar i personlig utveckling. Läs mer här: www.humanova.com.

Hon håller också både e-kurser och föreläsningar i TerapeutAkademins regi på temat bättre balans och mer livsglädje. Läs mer här: www.terapeutakademin.se

Här kan du läsa mer om Christel bakgrund och inriktning: www.christeldopping.se.



I de flesta webbläsare går det att lyssna på podden direkt i det här fönstret. Jag rekommenderar dig dock att lyssna i en podcastapp. Vill du lyssna via webben och det inte fungerar här, pröva att lyssna här i stället.






100%-podden är mitt projekt där jag, Charlotte Rudenstam, möter fantastiska människor som älskar livet. Du kan lyssna här, men det är ännu smidigare om du prenumererar på podden i podcastappen i din smarta mobil eller surfplatta. Sök 100%-podden så hittar den rätt.

I appen kan du lyssna på avsnitten i din takt. Det kommer ett nytt avsnitt varje onsdag med en ny spännande människa.

Du kan också bidra till det här projektet genom att skriva en recension i din podcastapp - det gör att den placeras högre i sökmotorerna och att fler utanför mitt personliga nätverk kan hitta podden.

Just nu gör jag 100%-podden helt idéellt och är du en person som vill vara med och stödja poddens budskap, med pengar, sponsring eller på något annat sätt - ta gärna kontakt.

Min tanke är att #100procentpodden ska vara ett uthålligt projekt, med ett avsnitt varje vecka året runt.

Dessutom kommer det då och då specialavsnitt.

Som mitt eget sommarprogram 2015 eller avsnitt på engelska. Här det det första, en intervju med Andrew Barnes, som bara älskar tantra.

Kärlek till dig, för att du är just du.



Related

100%-podden 2968205308131801297

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item