charlottecronquist

Sexualitet: Tillåter du dig att känna din sexuella kraft?





Den sexuella kraften, den är verkligen mumsig.
Det är så underbart att möta livet i mig.
Nyligen var jag i Kalmar, där jag i ett samtal med Nina Granbom talade om skam och sexualitet.

Dessutom håller jag just nu på att jobba med min första nätkurs. Den kommer självklart att handla om skam och hur skam kan begränsa livet på olika sätt. Om du har en historia kring skam, skicka den gärna till mig.
Jag vill vara med och bidra till liv som är mer skambefriade. 

Här kommer ett klipp ur inledningen till samtalet mellan Nina och mig. Och tips till dig: Jag kommer att göra fler klipp från detta samtal för Kalmarborna.





Reflektionsfråga:
Hur väcker du din sexuella kraft?


Related

sexualitet 1860208953377268578

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item