charlottecronquist

#19 100%-podden möter Lennart Matikainen







I detta, det nittonde avsnittet av #100procentpodden möter du Lennart Matikainen.

Jag såg nyligen en bild av Lelle Matikainen, i rollen som muskulös mästare i bodybuilding. Allt han gjorde skulle han bli bäst på och ett av skälen var en önskan att bli sedd av sin pappa. Men det skulle dröja till 1993 innan han började lyssna inåt och ta reda på vad han själv önskade av livet.

Så från att ha coachat idrottare, blev han snabbt coach åt par som ville få bättre kärleksrelationer och hur den resan gick till berättar han i podden.

Naturligtvis pratar vi en massa om kärlek också.

Lennart Matikainen har många strängar på sin lyra. Han jobbar med Helhetsutveckling för enskilda individer, par och organisationer. Han kan locka människor fram till sina bästa jag och ett exempel är att han ska coacha par som är på väg att skiljas i en serie som sänds i TV4 2016. Han jobbar också för att stärka män att vara män, med personer som Raymond Ahlgren och Fredrik Swahn, som båda har varit med i #100procentpodden.

http://helhetsutveckling.se/

Här kan du lyssna på avsnittet med Lelle Matikainen. Om det inte fungerar i din webbläsare kan du pröva här.  Men det allra enklaste är att du lyssnar i din podcastapp.



100%-podden är mitt projekt där jag, Charlotte Rudenstam, möter fantastiska människor som älskar livet. Du kan lyssna här, men det är ännu smidigare om du prenumererar på podden i podcastappen i din smarta mobil eller surfplatta. Sök 100%-podden så hittar den rätt.

I appen kan du lyssna på avsnitten i din takt. Det kommer ett nytt avsnitt varje onsdag med en ny spännande människa.

Du kan också bidra till det här projektet genom att skriva en recension i din podcastapp - det gör att den placeras högre i sökmotorerna och att fler utanför mitt personliga nätverk kan hitta podden.

Just nu gör jag 100%-podden helt idéellt och är du en person som vill vara med och stödja poddens budskap, med pengar, sponsring eller på något annat sätt - ta gärna kontakt.

Du kan också bidra till mitt arbete genom att skänka en slant via Paypal - du har en doneraknapp längst upp till höger i bloggens fönster (på en dator), i din mobil kan du skrolla tills du finner den.

Min tanke är att #100procentpodden ska vara ett uthålligt projekt, med ett avsnitt varje vecka året runt.

Dessutom kommer det då och då specialavsnitt.

Som mitt eget sommarprogram 2015 eller avsnitt på engelska. Här det det tredje, en intervju med Robert Silber som bara älskar tantra.

Kärlek till dig, för att du är just du.




Share

Related

100%Charlotte 4814022881694993116

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Slottet? Har du flyttat ihop med kungen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, mitt slott är på 24 kvm. Och jag bor där alldeles själv. <3

      Radera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item