charlottecronquist

Mina böcker till adventspris - för dig som vill våga vara dig själv och känna mer lust.



Böckerna 100% Charlotte och Ingen skam i kroppen betyder mycket för mig personligen - och jag är glad över den respons jag får från mina läsare. För även om jag använder mig själv som exempel, så handlar dessa böcker om empowerment - om att du finner kraften i dig. Båda böckerna, var och en på sitt sätt, kan inspirera dig till att ta ett steg framåt i livet, att möta de rädslor du har.
Så nu får du möjlighet att köpa dem - och gärna sprida dem - och köper du fler än en bok gör du en riktigt bra affär. 

Välj mellan 100% Charlotte - ta ditt inre ledarskap och Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft. Blanda som du vill. 
1 ex 200 kr inkl  porto.
2 ex 300 kr inkl  porto
3 ex 400 kr inkl  porto.
Ange vilka titlar du önskar och swisha till 1234 76 22 09 - kom ihåg att ange adressen.
Eller betala via paypal till charlotte@lustochliv.se - kom ihåg att ange adressen.

Vill du köpa fler, eller betala på annat sätt, hör av dig direkt till mig.

Om du önskar en personlig hälsning i boken - bara säg till, så ordnar jag det.

100% Charlotte - ta ditt inre ledarskap
Vill du ta mer plats i ditt liv? Vill du våga se vem du verkligen är? Vill du tillåta dig att älska dig precis som du är?  Då är 100% Charlotte - ta ditt inre ledarskap en bok för dig. Egentligen handlar boken inte om Charlotte - den handlar om dig som läser den. Den öppnar för dig att reflektera över vem du är och hur du lever ditt liv. Den öppnar för att du ska bli mer medveten om hur du vill leva och uppmuntrar dig till att ta steg på vägen för att göra det.I boken finns 52 reflektionsfrågor, eller läxor som är riktade till dig. Här bjuder Charlotte på en av dem: I vilka situationer tar du ansvar för andras känslor?

Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft

Ingen skam i kroppen är en bok om kvinnans sexualitet och om rätten att vara sexuell. Den vill bidra till att du känner dig fria att bejaka din sexuella kraft och få mer tillgång till din livskraft.Boken vill bidra till en öppnare syn på kvinnans sexualitet, bryta tabun och få ett slut av skambeläggandet av sex och njutning.I bokens första del får du möta författarens resa från skam till lust och i den andra delen bjuds du in till en egen resa.Boken passar läsare av alla kön.

Related

världen 2977582874155627305

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item