charlottecronquist

Nu är det dags att älska kroppen!




Webbkursen Älska kroppen är till för dig som vill leva ett liv där du får plats för lust och kåthet och där rädslan för vad andra ska tycka eller tänka om din kropp inte står i vägen för din njutning .


Hur många gånger har du tittat på din kropp och tänkt:
Den duger inte! Vem vill ha mig och min kropp?
Själv har jag avskytt delar av min kropp, till och med inbillat mig att jag varit missbildad.
och nu, äntligen älskar jag min kropp som den är.
Och det vill jag bjuda in dig till att göra.

Det är därför jag har skapat webbkursen Älska kroppen!
Det är därför jag fram till nästa fredag ger de första 50 personerna 50% på kurspriset.
Och för att underlätta för dig som inte är van vid e-kurser eller webbkurser har jag gjort en liten film som visar hur lätt det faktiskt är!

Själv tillhör jag dem som gått webbkurser i flera år. Skälen till det är många:

  • Jag kan gå kursen när jag vill.
  • Jag kan titta, lyssna och läsa i min mobil, på min surfplatta och i min dator.
  • Det känns bra att ibland kunna läsa faktaavsnitt, ibland se en film eller ett klipp och några gånger att lyssna till en meditation och ibland finns möjligheter att kommunicera direkt med kursledaren.
  • Dessutom blir det nästan alltid billigare än andra alternativ.
Det är därför jag själv startar med webbkurser. För att det både är enkelt, bra och effektivt.



Jag tror att du är som jag, nämligen att du vill leva fullt ut, att du vill känna att du är attraktiv och sexig, att du tar plats i ditt liv, att du kan njuta av att vara du. En av grunderna för det är att du är snällare mot dig själv... och det blir mycket lättare när du gillar dig själv precis som du är.

I vår kultur är det en kroppsdel som får oproportionerligt stor uppmärksamhet och det är våra huvuden, med alla våra tankar ... och så glömmer vi bort kroppen .... som verkligen är värd att älskas, för kroppen är, till skillnad från tankarna alltid här och nu.



Är du osäker på hur du köper en webbkurs?  
Här är en superenkel guide.




Du får kursen för halva priset, fram till 6 oktober. 

Gör så här för att få rabatten.


Så för bara 299 kr (inkl moms) får du en fullmatad kurs som både ger dig nycklar till att älska din kropp och dig själv mer och förståelse för varför det ibland känns svårt.

För att få kursen till halva priset använder du rabattkoden ccblogg. Den gäller enbart för denna kurs och fram till 6 oktober 2016. 

Här kan du köpa kursen direkt.

Här kan du läsa mer om kursen.



Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer



Related

webbkurs 6744132069476055961

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item