charlottecronquist

Inför helgerna: Du får dubbelt upp av mig när du köper bok eller kurs... för att du ska njuta mer av (sex)livet

Charlotte Cronquist är kärlekskrigare som tror att extra mycket kärlek behövs just nu.
Charlotte Cronquist är kärlekskrigare som tror att extra mycket kärlek behövs just nu.
Jag vill vara med och bidra till att du kan njuta mer.
Eftersom vi närmar oss högtider då många relationer sätts på prov, ger jag dig - eller någon du vill ge något speciellt till - en rad specialerbjudanden.

För samtliga gäller att du köper dem senast i mellandagarna och att du kan starta coaching eller webbkurser fram till april 2017.

1. Gå en webbkurs och få en gratis

Mina webbkurser syftar till att du ska få ut mer av livet. Älska kroppen har jag skapat för dig som vill känna dig mer attraktiv, som vill älska din kropp och njuta mer av livet och kärleken.
När du köper den för 599:- så får du också webbkursen 21 meditationer helt fritt (Värde 349:-). Den är till för att du lättare ska komma i kontakt med din sexualitet och består av 21 korta meditationer. 
Du väljer om du vill utnyttja den fria kursplatsen själv eller ge bort den till en vän. Det jag behöver veta är e-postadressen till den som ska gå 21 meditationer så jag kan ge tillgång till kursen.
Du har tillgång till kursen i sex månader, från det att du loggar in första gången.
PS: Skicka ett mejl till mig och ange vilken e-postadress som ska få 21 meditationer.

2. Coaching till förmånspris

Mina klienter brukar komma till mig för att  något i deras (sex)liv eller i deras nära relationer inte fungerar eller kan bli bättre. Eller så kan det handla om en längtan efter kärlek, närhet, bra sex och att våga mer. Ofta handlar det om att starta en process och då är det bra att träffas flera gånger. Här kan du läsa mer om coaching.
Normalpriset för en timmes coaching är 1000:- (inkl moms).
Du får tre timmar för 2500 kr. 500:- rabatt. Du får fem timmar för 4000 kr. 1000:- rabatt
Du kan köpa coachingen till dig själv eller till en vän. För att få ta del av erbjudandet behöver du ha köpt  och betalat paketen senast 28 dec 2016. Ange vem coachingen avser.
Betala helst via swish till företagsswish 1234 76 22 09. Ange "3 tim" eller "5 tim" och en e-postadress till klienten. Vill du betala på annat sätt ta kontakt direkt med mig.

3. Köp två böcker, betala för en

Mina böcker "100% Charlotte - ta ditt inre ledarskap" och "Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft" är mycket uppskattade av sina läsare. Det är därför jag vill ge dig - och kanske en vän - att köpa två böcker (en av varje eller två av samma) till priset av en (bara extra porto tillkommer).
Du betalar 250:- för en bok (inkl porto)
Du betalar 275:- för två böcker (inkl porto) 
Priserna gäller inom Sverige och böckerna skickas endast till en adress.
Alla böcker förskottsbetalas och jag föredrar att du använder swish 1234 76 22 09. Skicka också ett mejl till mig där du anger vilka böcker du vill ha och till vilken adress de ska skickas.

Related

världen 3826809483179302858

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item