charlottecronquist

Sexualitet: Hur många slags orgasmer får du?



Du kanske tänker att kvinnor kan få orgasm på ett sätt?

Fel, fel, fel, fel!
Det finns många sätt att njuta på.
I det här klipper berättar jag mer om det.



Det är underbart att njuta, det är underbart att vara kåt och det är fantastiskt att få orgasm.

Det mest fantastiska är att det finns så många sätt att få orgasm och att de kan kännas på så olika sätt.
Den klassiska klitorisorgasmen brukar kännas lokalt i bäckenet... medan helkroppsorgasmen... ja den strömmar genom hela kroppen.
Det är verkligen värt att utforska.

För mig har det krävts både nyfikenhet, öppenhet och träning för att bredda min förmåga att uppleva njutning. En viktig väg har varit lekfullhet, att inte ta det så allvarligt, att slappna av.

Det är ett av skälen till att jag ordnar "Lekfull tantra" - en kursdag som öppnar för att du senare själv kan upptäcka nya sätt att njuta av din kropp, ensam eller tillsammans med andra.
För det börjar med något så enkelt som andning, ljud och rörelse - och kopplas sedan beröring till det, ja ... då öppnas portarna till njutning som kan ske både med och utan kläder.



Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

PS: Om du på ett snabbt,enkelt och billigt sätt vill komma mer i kontakt med din sexuella kraft rekommenderar jag on-line-kursen 21 meditationer. 5 minuter om dagen i tre veckor (som du kan göra om och om igen i sex månader). Endast 349:-





Related

tantra 5483493516845647070

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Så många som nio olika sorters orgasmer har jag inte experimenterat mig fram till än. Men skillnad mellan olika partners och vilken typ som blir vanligast förekommande med den personen det har jag kunnat se.

    SvaraRadera
  2. Väldigt intressant. Och inspirerande. Tack

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item