charlottecronquist

Vilket är det perfekta förlaget för Lekfull tantra-boken?

Intro till boken Lekfull tantra, på dagen av i idag, den 18 november 2017.


Nu har jag skrivit första versionen av boken Lekfull tantra. Jag har gett ut böcker både på stora förlag och på eget förlag... och nu funderar jag på att anlita ett förlag igen, för att få hjälp av deras muskler.
Jag tar gärna emot förslag på förlag, som du tror kan vilja ge ut en lättfattlig grundbok i tantra.
Det allra bästa är om du känner till sjysta redaktörer som jag kan ta direktkontakt med. De förlag jag tidigare samarbetat med är inte aktuella, eftersom jag då skrivit i helt andra genrer. Tacksam för hjälp, tips och inspiration från mitt nätverk.



Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Lobe is the answer



Related

världen 7395147820057945032

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Tycker det här är så himla bra - att "crowd sourca" information och kontakter så här. Du har fått den kontakt jag själv kom på, så jag hoppas du får fatt i många fler från resten av ditt nätverk! Lycka till!

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item