charlottecronquist

Sexualitet: Vilket ord använder du för kvinnans kön?




Vilket ord använder du helst när du vill prata om kvinnans kön?
Vilket känns bekvämt i munnen?
Vad är det som gör att så många använder ord för kvinnans kön som ett skällsord?
Hur skulle livet för kvinnor bli när de märker att orden används med respekt?


När jag skrev boken "Ingen skam i kroppen - frigör din sexuella kraft" - ville jag bidra till att kvinnor kan bli stolta över sina kroppar i allmänhet och sitt kön och sin sexualitet i synnerhet.
Jag vill bidra till en värld där ordet fitta bara används på ett respektfullt sätt och där det finns massor av  ord som bejakar kvinnans kön.

Ingen skam i kroppen är en bok för dig som vill bli mer vän med din kropp och din sexualitet och du kan både läsa den och ha nytta av den, oavsett könstillhörighet.

Här kan du lyssna på ett kapitel i boken - det som handlar om just orden för kvinnans kön. När du lyssnar kanske du kan känna igen dig? Eller andra? Eller det kanske väcker tankar hos dig.


Köp gärna boken.
Den finns både som pappersbok och som e-bok.

Du kan beställa dem genom min hemsida.
Du kan också köpa dem genom att swisha till 1234 76 22 09.

Köper du pappersboken betalar du 210 + 60 i frakt  (270 kr) och kan du få en personlig hälsning.
Ange postadressen jag ska skicka boken till.
Köper du e-boken kostar den 140 kr och inga kostnader tillkommer.

Välkommen till ett liv där du kan känna dig mer fri att vara du! Jag blir allt mer medveten om hur viktig den här boken är, eftersom flera coachingklienter som kommer till mig har läst boken, den senaste veckan hände det två gånger att de sa att boken var den direkta anledningen till att de sökte coaching av mig. 


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

sexualitet 6246170234917832458

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Kanske något för mig då.
    Bra tips !!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det är bra både att sätta ord på könet och att läsa boken.

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item