charlottecronquist

Kroppen.

Det händer saker med min kropp. Jag känner, jag ser på, jag är i den. Men jag förstår inte vad jag ska göra? Är det något min kära kropp f...



Det händer saker med min kropp.
Jag känner, jag ser på, jag är i den.
Men jag förstår inte vad jag ska göra?
Är det något min kära kropp försöker berätta för mig?

Jag läser böcker om hur allting hör ihop. Och att jag inte ska behöva förstå allt. Att bara vara i det, typ. Och att ändå tolka det som händer i kroppen som något slags meddelanden om hur det står till med mig. Så jag är förvirrad.
Senaste tiden har jag haft en del yrsel. Det kommer och går. Ibland går jag och vilar en stund och det går över. Jag sover mycket. Jag sköter mig. Jag mediterar varje morgon. Och ändå bråkar kroppen med mig.
Oj, det blev visst inte fler ord just nu.

Related

kropp 6181401047623207051

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item