Går det verkligen att säga att något är bra eller dåligt?
https://lustochliv.blogspot.com/2011/08/gar-det-verkligen-att-saga-att-nagot-ar.html
Vi har så lätt att klassa saker som bra eller dåliga, onda eller goda, rätt eller fel. För mig blir de orden allt mer ihåliga, all...